Peuterspeelzaal Dribbel

team dribbel 2021

Peuterspeelzaal Dribbel is gehuisvest in de Oranje Nassauschool. Hoewel de peuterspeelzaal formeel niet bij de basisschool hoort (het is een zelfstandige onderneming), wordt deze toch beschouwd als een deel van de school. Op deze manier wordt de overgang naar de basisschool bij het bereiken van de leeftijd van 4 jaar als zeer makkelijk ervaren.

De peuterspeelzaal is een ontmoetingsplaats voor peuters vanaf 2 tot 4 jaar, waar ze twee, drie of viermaal per week kunnen komen spelen. Vanaf 3 jaar is ook hele dagopvang mogelijk! Dribbel heeft een hoofdleidster, te weten Marja Spierieus-Brugman, zij werkt elk dagdeel met een vaste gediplomeerde leidster en sommige ochtenden daarbij nog een extra vrijwilligster en/of stagiaire.

Op de peuterspeelzaal bieden we Voor- en vroegschoolse educatie (VVE). Het programma is leuk en leerzaam voor uw kind en vormt een goede voorbereiding op de basisschool.

Peuterspeelzaal Dribbel is elke ochtend geopend van 08.30-12.00 uur en op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdagmiddag van 11.30-15.00 uur. Tijdens de schoolvakanties is de peuterspeelzaal gesloten. U kunt uw kind aanmelden vanaf de geboorte. Dat kan persoonlijk bij de hoofdleidster. Ook kunt u het aanmeldingsformulier via de website downloaden en opsturen of afgeven. Het inschrijfgeld bedraagt 20 euro. U bent te allen tijden welkom om langs te komen en te komen kijken. Het is handig als u van tevoren even belt.

Voor meer informatie verwijzen wij u naar de uitgebreide website van peuterspeelzaal Dribbel: www.peuterspeelzaal-dribbel.nl of u kunt contact opnemen via onderstaand telefoonnummer:

Peuterspeelzaal Dribbel
Marja Spierieus-Brugman