De Oranje Nassauschool besteedt veel zorg aan de betrouwbaarheid en actualiteit van alle gepubliceerde content op haar website.
Ondanks de zorg en aandacht die eraan besteed wordt, kan de Oranje Nassauschool niet instaan voor mogelijke onjuistheden of onvolledigheden gepubliceerd op haar website. Aan de gepubliceerde informatie op de website kunnen op geen enkele wijze rechten worden ontleend of aanspraak worden gemaakt.
De Oranje Nassauschool aanvaardt dan ook geen enkele aansprakelijkheid voor directe of indirecte schade, van welke aard dan ook, die verband heeft met het gebruik van de site en/of de (on)bereikbaarheid van de site.
De informatie op de website van de Oranje Nassauschool wordt regelmatig aangevuld en/of veranderd.
De Oranje Nassauschool behoudt zich het recht voor om eventuele wijzigingen met onmiddellijke ingang en zonder enige kennisgeving door te voeren.

Privacy reglement
* Wij hebben een bewerkersovereenkomst afgesloten met Google;
* Wij hebben er voor gekozen om een deel van het ip-adres te maskeren.
* Het delen van gegevens met derden is uitgeschakeld;